Attest & Fakturahantering
En manuell hantering av fakturor innebär flera onödiga moment som stjäl tid och resurser inom företaget och gör att kompetent personal inte kan nyttjas på bästa sätt. Därför kommer alla företag att på ett eller annat sätt att hantera fakturor elektroniskt framåt. Har ni inget system för hantering idag eller har ett sämre fungerande system? Vi är samarbetspartner till några av branschen främsta system för hantering av leverantörsfakturor och kundfakturor. Låt oss se hur vi kan hjälpa er.
Läs mer om våra tjänster
VILKEN LÖSNING SKA VI HA?
Ingen lösning passar alla. Makab arbetar därför med flera olika lösningar för tolkning, attest/arbetsflöden (workflows) och kundfakturering.
Det ger oss möjlighet att möta er där ni är – digitalisera och automatisera ert fakturaflöde i den utsträckning ni önskar och ger er möjlighet att ta nästa steg när ni vill.
Vill du veta mer om Attest & Fakturahantering?
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig inom kort.