Din tid är värdefull och likviditeten är en central del i verksamheten. Med FINQR optimerar och automatiserar du ert kundfakturaflöde. Resultatet är bland annat kortare betalningstider samt ökad överblick och kontroll över kundreskontran. Dessutom frigör ni värdefull tid för medarbetarna.
Kontakta ossFinqr på 4min
Så funkar vår Fakturaservice
FINQR hämtar dina fakturor automatiskt
Du skapar fakturan i det affärssystem som du är van vid. FINQR går att koppla på oavsett vilket system du använder. När fakturorna är skapade synkar du över dem till FINQRs plattform som tar hand om resten.

FINQR skickar fakturorna på det sätt du föredrar
Fakturorna skickas ut på det sätt som du och dina mottagare föredrar. FINQR kan distribuera fakturor via post, e-post, e-faktura och Kivra. Fakturorna är designade efter din grafiska profil och har fokus på ditt varumärke.
Automatisering betyder inte att din kontroll minskar, snarare tvärtom. I FINQR har du överblick och stenkoll på alla fakturor. Du kan gå in i detalj och justera enskilda flöden och följa status för dina fakturor.

FINQR sköter påminnelser och inkasso
Att påminna kunder om förfallna fakturor är både resurskrävande och riskabelt för kundrelationen. FINQRs inkassotjänst finns för att du som företagare ska kunna pusta ut. Det mesta täcks in: från en första fakturapåminnelse och löpande inkassohantering till juridisk rådgivning och efterbevakning.
