Ascendo

När du vill ha en paketerat system för hantering av leverantörsfakturor

Släng pärmen! Digitalisera era leverantörsfakturor

Ascendo Invoice Online till fast pris. Allt ingår, utom krångel

Ascendo Invoice online är en cloud-lösning som hjälper dig med hela leverantörsfakturaprocessen. Det är framtaget för dig som arbetar med

Administration

E – ekonomi

Fortnox Ascendo

Ascendo Invoice ger dig en effektiv handläggning, förkortade ledtider och ett säkrare flöde genom en smidig, smart och okrånglig fakturahantering.

Så här fungerar Invoice online!

  • Alla leverantörsfakturor scannas/läses in och samlas i ett digitalt flöde oavsett format – papper, e-faktura, pdf, xml etc.
  • Fakturan konteras.
  • Ett e-mail skickas automatiskt till vald attesterare med länk till fakturan.
  • Attesteraren loggar in via dator, mobil eller surfplatta och ser en bild av fakturan för att enkelt kontrollera att belopp och kontering är korrekt.
  • När fakturan är slutgodkänd skickas informationen direkt till ert affärssystem via en säker integration.
  • Alla fakturor arkiveras för rapportering, analys och enkel tillgång via sökfunktionen.

Enkelt och självinstruerande = användarvänligt

Se hur enkelt du hanterar, konterar och godkänner företagets fakturor i Ascendo Invoice

Ta en titt på vårt mobila gränssnitt

Boka din demo idag

Vill du veta mer? fyll i formuläret så kontaktar vi dig

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Företag

Telefonnummer

Ditt meddelande

Ascendo invoice online -Smartare fakturahantering

DIREKT ÅTKOMST TILL FAKTUROR I ARKIVET

Direkt efter ankomsten finns samtliga fakturor sökbara i det digitala arkivet via en behörighetsstyrd sökfunktion.

UPPDATERING AV EKONOMI-OCH AFFÄRSSYSTEM

Under fakturabehandlingen i Ascendo Invoice sker automatisk uppdatering av ekonomisystemets huvudbok och leverantörs-reskontra, via integrationsmodul.

ÖVRIGT

• Personliga profiler: Varje användare kan spara egna inställningar i personlig profil.
• Rollbaserad användaradministration ger enkel administration.
• Bunthantering, möjlighet att handlägga flera fakturor samtidigt.
• Vikariefunktion, möjliggör enkel åtkomst till kollegors fakturor vid oplanerad frånvaro. Vid planerad frånvaro kan en eller flera ersättare för användaren registreras.
• Tidsgränser, vilka aktiveras automatiskt för att säkerställa att fakturor ej blir förfallna för betalning.

Vill du automatisera, har högre faktura volymer eller annat affärssystem då väljer du Ascendo Connect

Digitalisera även dina utgående fakturor